פורסם לראשונה במדור השיווק של ד''ר אסף בקר בירחון אותות של איגוד המפרסמים 1993, בתוספת יחודית לשנת 2010: מאמר זה אולי יוסיף לך ידע ואולי גם יביא לך רווחים משיווק באינטרנט - פרטים בהמשך
איך שיווקו בישראל בתחילת שנות התשעים? מה נשאר אותו דבר ומה השתנה? מה היו השיקולים והרעיונות של טובי המשווקים בארץ שהובילו את רוב הענפים במדיה ובפעילות השטח, והניעו את גלגלי הכלכלה? חשוב לזכור שמדובר בעידן שבו הערוץ המסחרי רק נולד, האינטרנט היה משהו חדש ועתידי, ושיווק באינטרנט עוד לא היה אפילו בגדר חלום. על כל אלה, בסדרה של 100 ראיונות קצרים שקיים אסף בקר עם מנהלי שיווק, מנכ"לים וסמנכ"לים של חברות רבות ממגוון ענפים. הראיונות פורסמו במסגרת המדור של אסף בקר "מן השווקים" בירחון אותות של איגוד המפרסמים. מותר לחייך בנוסטלגיה מול חלק מן המחשבות, אך לא מעט מן הרעיונות לא נס ליחם והם מהווים גם היום חומר מעניין למחשבה ולהפעלה מחודשת. חשיבותם הפוטנציאלית של ראיונות אלה לאנשי ניהול ושיווק, אינה רק המבט הרטרוספקטיבי: יש כאן הזדמנות להיחשף לפעילות שיווקית של מוצרים רבים במגוון ענפים, מזווית שמראה כי שיווק זה שיווק ואין חדש תחת השמש, ובכל זאת, לכולנו יש מה ללמוד מן האחרים שעשו זאת לפנינו.
חלפו כמעט עשרים שנה, והיום השיווק עובר בקצב מדהים לאינטרנט. אומרים שכולם עושים המון כסף באינטרנט, אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם, אבל עדיין אל תלחצו על הכתובת: קודם תקראו את הראיון, במשבצת למטה מחכה לכם הלינק לספר ולעוד כמה הפתעות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
יש ישראלים שמאיימים על המרוקאים בסכין גילוח, או שמגלחים בעדינות עם קצף ישראלי את כל כדור הארץ: ארה''ב, אוסטרליה, אנגליה, גרמניה, מצרים וארצות נוספות. חברת בונד, מייצאת 95% מתוצרתה לכל הארצות הנ''ל.
ראיון עם נועם וימן, מנכ''ל חברת בונד
''את סכיני הגילוח אנו מייצרים בעצמנו ואת קצף הגילוח באמצעות קבלני משנה, אבל רוב הפעילות מבוססת על יבוא והפצה של מותגים בתחום התמרוקים וחמרי הניקיון''. שמות מוכרים כמו מנן, ספיד סטיק, טימותי, פרוקטר אנד גמבל, פמפרס, קרסט, הד אנד שולדרס, אולוויס, לה קוסט ועוד.
כל אלה שנותנים למדף בפרפומריה או ברשתות השיווק צבעים וניחוחות של חו''ל, מובאים אלינו על ידי חברת בונד, בעלת המותגים הישראלים המוצבים גם הם על אותם מדפים.
''להבדיל מחברות אחרות'' אומר וימן, ''לכל מוצר מערכת פרסומית ושיווקית נפרדת, ללא ''מטריה'' אחת הקושרת את כל המותגים. ההפצה נעשית באמצעות רשת של בונד, אל כל נקודות המכירה: בתי מרקחת, פרפומריות, ומדפי התמרוקים וחומרי הניקיון בסניפי רשתות השיווק.
ולקראת החגים? ''אין לנו כל פעילות ספציפית מיוחדת. אנו פועלים לפי תקציב פרסום מתוכנן מראש, ופרט להשקת מוצרי ''לה קוסט'' ובושם ''ז'אן פאטו'', שהעיתוי שלהם מיקרי, לא ערכנו פרסום ומבצעים לחג. מה שכן, כל האחרים פרסמו ומשכו לקוחות רבים שקונים כמובן גם את המוצרים של בונד''. תפסו טרמפ?
איך שיווקו בישראל בתחילת שנות התשעים? מה נשאר אותו דבר ומה השתנה? מה היו השיקולים והרעיונות של טובי המשווקים בארץ שהובילו את רוב הענפים במדיה ובפעילות השטח, והניעו את גלגלי הכלכלה? חשוב לזכור שמדובר בעידן שבו הערוץ המסחרי רק נולד, האינטרנט היה משהו חדש ועתידי, ושיווק באינטרנט עוד לא היה אפילו בגדר חלום. על כל אלה, בסדרה של 100 ראיונות קצרים שקיים אסף בקר עם מנהלי שיווק, מנכ"לים וסמנכ"לים של חברות רבות ממגוון ענפים. הראיונות פורסמו במסגרת המדור של אסף בקר "מן השווקים" בירחון אותות של איגוד המפרסמים. מותר לחייך בנוסטלגיה מול חלק מן המחשבות, אך לא מעט מן הרעיונות לא נס ליחם והם מהווים גם היום חומר מעניין למחשבה ולהפעלה מחודשת. חשיבותם הפוטנציאלית של ראיונות אלה לאנשי ניהול ושיווק, אינה רק המבט הרטרוספקטיבי: יש כאן הזדמנות להיחשף לפעילות שיווקית של מוצרים רבים במגוון ענפים, מזווית שמראה כי שיווק זה שיווק ואין חדש תחת השמש, ובכל זאת, לכולנו יש מה ללמוד מן האחרים שעשו זאת לפנינו.
חלפו כמעט עשרים שנה, והיום השיווק עובר בקצב מדהים לאינטרנט. אומרים שכולם עושים המון כסף באינטרנט, אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם, אבל עדיין אל תלחצו על הכתובת: קודם תקראו את הראיון, במשבצת למטה מחכה לכם הלינק לספר ולעוד כמה הפתעות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
יש ישראלים שמאיימים על המרוקאים בסכין גילוח, או שמגלחים בעדינות עם קצף ישראלי את כל כדור הארץ: ארה''ב, אוסטרליה, אנגליה, גרמניה, מצרים וארצות נוספות. חברת בונד, מייצאת 95% מתוצרתה לכל הארצות הנ''ל.
ראיון עם נועם וימן, מנכ''ל חברת בונד
''את סכיני הגילוח אנו מייצרים בעצמנו ואת קצף הגילוח באמצעות קבלני משנה, אבל רוב הפעילות מבוססת על יבוא והפצה של מותגים בתחום התמרוקים וחמרי הניקיון''. שמות מוכרים כמו מנן, ספיד סטיק, טימותי, פרוקטר אנד גמבל, פמפרס, קרסט, הד אנד שולדרס, אולוויס, לה קוסט ועוד.
כל אלה שנותנים למדף בפרפומריה או ברשתות השיווק צבעים וניחוחות של חו''ל, מובאים אלינו על ידי חברת בונד, בעלת המותגים הישראלים המוצבים גם הם על אותם מדפים.
''להבדיל מחברות אחרות'' אומר וימן, ''לכל מוצר מערכת פרסומית ושיווקית נפרדת, ללא ''מטריה'' אחת הקושרת את כל המותגים. ההפצה נעשית באמצעות רשת של בונד, אל כל נקודות המכירה: בתי מרקחת, פרפומריות, ומדפי התמרוקים וחומרי הניקיון בסניפי רשתות השיווק.
ולקראת החגים? ''אין לנו כל פעילות ספציפית מיוחדת. אנו פועלים לפי תקציב פרסום מתוכנן מראש, ופרט להשקת מוצרי ''לה קוסט'' ובושם ''ז'אן פאטו'', שהעיתוי שלהם מיקרי, לא ערכנו פרסום ומבצעים לחג. מה שכן, כל האחרים פרסמו ומשכו לקוחות רבים שקונים כמובן גם את המוצרים של בונד''. תפסו טרמפ?
שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים https://www.nosweat.co.il/
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.